Tuesday, June 10, 2008

Life... :)

Пак се позагубих от хоризонта напоследък. Не, че нищо интересно не се случва, даже напротив, но явно ме домързява да пиша все за партита, разходки, партита и разходки :) А доста такива се насъбраха.
Освен събиланията вкъщи отвреме-навреме, имаше и няколко по-големи БГ партита - имени дни, рождени дни, 24. май... Специално на последните 3 се забелязва невероятна тенденция - чалгата намалява :) Особено на последното онзи ден почти нямаше, а и като цяло беше доста по-различно откъм музика (да не се разбира, че е било тъпо, щото изобщо не беше - разнообразията не са лошо нещо, а и пак бяхме обичайните n човека, чухме и "Една Българска Роза"...). Май трябваше да дойда в Германия, за да се науча малко от малко да играя хоро :) За чалгата няма да влизам в детайли, обаче по тия купони не е истина математици, информатици и инженери какви гюбеци въртят :D :D :D Същите хора, които всеки ден по цял ден са в залата над задачите, в петък и събота вечер окупираме масите :D Ей това е да се напасваш във всякакви ситуации :))
Оо, май пропускам периода на ранната пролет, когато беше пикът на гриловете - всеки уикенд, покякога и по 2... Минаха и тия времена :)
Иначе... почнах да ходя по мачовете на Бебо - сууууупер яко е да си гледаш слънчицето как играе и да си го гушнеш след мача :) Приятелките на другите също идват да гледат, така че и компания и клюки не липсват :Р Време беше да се появя и аз - от зимата пристигаха запитвания :))
Сега пък се зарибих и по Европейското... този път Германия като че ли вече не ми е чак толкова при сърце, но в крайна сметка май пак ще съм за тях... или за Холандия. Коренно различно е, когато си за някой от отборите - доста по-интересни са мачовете така. Снощи гледахме Холандия - Италия в Biergarten-а наблизо. Имаше малка група италианци, дето в началото на мача овикаха махалата - всичко друго мълчи, гледа ги и се хили. И при първия гол за Холандия като скочи цялата кръчма :D Италианчетата почти не се обадиха повече :) Много як мач се получи!!! Днешните ще се събираме да ги гледаме вкъщи.
В по-личен план има 2 съществени неща. Първо, тати е в Германия - засега до август, след това ще гледаме :) Доста шашната бях, като разбрах, че идва след 10 дни - преди това нямах и идея какво става. Бях се поизнервила покрай това, защото в моя случай нещата не са само розови, но мисля, че е за добро :) Виждаме се през около 2 седмици, обикаляме насам-натам, бяхме и на последния мач за сезона на Бебо - изобщо всичко е супер :) След подледното ни виждане ми се изпари и изнервеността, че май бях станала доста... хмм :) Сигурно и не само това е оказвало влияние, но С това резултатът беше... Чак виновно ми ставаше на моменти :)
Другото, което е - вече стана половин година, откакто сме с Бебо :) Изцяло изневиделица почна всичко и адски много се радвам, че стана точно с него и че зарязах историите от есента/зимата - досега щях да съм си потрошила и нервите на всичко отгоре :) Сега всичко друго е спомени, чувствам се страхотно, отвсякъде слушам колко сме сладки, дори от хора, от които не съм очаквала - в събота на партито, примерно, от един приятел, който даже ни снима, хаха :)
С две думи - стават чудеса! (но доста се чака понякога за тях :D :D :D)

No comments: