Friday, June 27, 2008

Ранното ставане

Винаги съм обичала да спя до късно. От малка си лягам доста след нормалното дори за възрастни време и ставам по никое такова, проспивайки половината ден. Много се дразнех, че пускат всичките детски сутрин от 8 и докъм 10 вече бяха свършили :) Аз се излюпвах по "бозаджийско" време от латиноамерикански тип, когато другите деца вече бяха забравили, че сутринта са гледали "Том и Джери деца" :)
От доста време обаче имам периоди, в които доброволно си ставам рано, особено ако трябва да се чете. Даже напоследък забелязвам, че съм доста по-организирана, ако стана към 8-9, отколкото ако спя до обяд - тогава цял ден ми е мързеливо и вероятността да свърша нещо клони към минук безкрайност. А и чувството да станеш раничко и да си пийваш кафенце я пред компютър, а пред ТВ, е много яко :) Още по-яко е, когато всички станем по едно и също време (почти винаги се случва) и имаме достатъчно време за всичко по-горе. В началото на семестъра имаше кратък период, в който ходехме на една и съща лекция по едно и също време (от 8) - събуждахме се, всеки сънен - не знае къде се намира, пускахме музика или детско, кафенца ала-бала и изчезвахме към унито... Обаче съм забелязала, че ако не стана веднага при първата чута аларма, най-вероятно ще стана след поне 2 часа :) Ей така от 2 седмици се мъча да стана в 8, но преди 9.30 не се е случвало :) Днес обаче не стига, че си чух още първата аларма, ами и станах (30 мин излежаване не ги споменавам :)). Всички спинкаха още, аз си пийнах кафенце, гледах "Sponge Bob" - това било много яко :)) Това кафе сутрин ми става навик обаче - вчера ходих да тичам и после реших да не пия и следобяд така ме цепи тиквата! Сигурно от липсата на кафе е било, въпреки че още след тичането леко ме наболя, затова днес си го изпих като добро дете... макар че масажът на Бебо не е за изпускане :)
Не знам дали бях споменала, че в момента върви Европейско по футбол... вече остана само финалът, де. Турция най-накрая отпадна (доживях!!!) и то от Германия! Какви шествия бяха по улицитее - знамена, народ, пеене! Но доста по-кротко, отколкото би било в БГ според мен... Снощи гледахме втория полуфинал Испания - Русия в Biergarten-а наблизо - всички бяхме за Русия, обаче... нещата се развиха по малко по-друг начин... Да речем, че на финал са Германия и Испания :) Абе важното е, че Турция отпадна - толкова бях против тях, а имаха такъв късмет - идеше ми да се изям след всеки техен мач. Както ги бъзикаха в едно предаване, вече не се казва "last minute", а "Ich buch' türkisch" :D :D :D Вечерта завърши с 8 епизода на "Том и Джери", хаххаха - еми класика си е, яко е - счупих се да се хиля по едно време :D :D :D
И като финал малко офф-топик. Имаше една песничка, в която се пееше май: "We're going to Ibiza". Е, в моя случай утре сутрин ще пея: "I'm going to Aachen" :D С тати :)

No comments: